Syaz fotopages

By: Abah Along

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  [15]  16  17  18  19  >  >>]    [Archive]
Monday, 30-Jul-2007 00:50 Email | Share | | Bookmark
Technology Park Bukit Jalil & TimesSquare KL

tolong mak cuci
Times Square Kl
Notis di Bukit Jalil
View all 11 photos...
hari tu ikut adik ipar hantar isterinya kerja di Taman Teknologi . tak banyak gambar yg dapat diambil tapi aksi seorang anak menarik hati ketika dia menolong emaknya mencuci dataran masuk pejabat di taman teknologi tu..... lepas tu petang pi Times square.
Ada dua tiga kali aksi menarik dari adik ni tapi bila nak tangkap gambar dia lari...




Notis ini utk pelajar yg belajar multimedia disitu. Tak ada duit tak belajar lah jawabnya.


Kata adik ipar disinilah tempat si yusri KRU buat cerita cicakman.


Hadif nak hantar mak pi keje......




Wednesday, 25-Jul-2007 15:53 Email | Share | | Bookmark
Makan katak

makan katak
katak
Satu hari tu masa p pasar terjumpa seorang budak cina tengah menyiang katak. Apalagi abah along pun mula lah ambil gambar........ jadi kalau nak tengok

tengok kad sini..... http://www.youtube.com/watch?v=4luJaW2Kcos







Sunday, 22-Jul-2007 13:28 Email | Share | | Bookmark
Serangga dlm taman kat umah......

cantiknya
wow...
inset apa tu
View all 12 photos...
Gambar ini cilok dari camera org umah..... My wife paling suka ambil gambar macro cam ni dan dia banyak koleksi ...sebab itu cilok sikit...heheeee jgn marah ye.... semua gambar ni dari dlm taman kad umah.... banyak betui insettt ye......





cantikan ...macam pakai gaun pengantin






Katak pun ada....kalau musim bertelur tu macam-macam lagu deme nyanyi...






Thursday, 19-Jul-2007 02:52 Email | Share | | Bookmark
Kak Ti & Ustaz Ridzuan Tee

Kak Ti yg peramah
Kadang-kadang naik angin
jualan
View all 10 photos...
Kalau pergi pasar ikan Bidor tentu kita akan dengar sapaan penjual-penjual ikan untuk memancing pembeli. Tapi yg satu ini lain pula rasanya, antara sapaannya ialah " Che Abang nak ikan mana?, Mimi loma tak singgah ke?, Kak ikan kak, Abang sayang pilihlah ikan dan macam-macam kata manis .....kadang-kadang berassalamualaikum, beristiqafar dan macam-macam lagi......itulah Kak Ti. Hampir semua pelanggan yg kepasar dah biasa dengan Kak Ti. Didalam pasar Bidor ini gerai dia yg paling besar iaitu salah satu supplyer kpd perniaga lain. Digerainya banyak jenis ikan dan selalunya harga lebih murah sikit. Mulutnya yg peramah memikat hati pelanggan, tetapi kadang-kadang bila dia mengamuk habis semua disebutnya.....yg tak sepatut didengar pun terkeluarnya. Yang pasti setiap pagi suara dialah yg kedengaran.

Tapi yg lebih menarik Kak Ti ini adalah kakak kepada penceramah terkenal Ustaz Ridzuan Tee. Beliau masih mengamalkan ugama cinanya tapi kalau bercakap macam melayu islam, banyak yg dia tahu tentang Islam . Ustaz pun selalu singgah rumah dia dan kadang-kadang kami ambil kesempatan meminta ustaz berceramah di surau kami.









Sunday, 15-Jul-2007 14:40 Email | Share | | Bookmark
Majlis Daerah Tapah

majlis daerah tapah
tiang
taman
View all 9 photos...
Pak Man Imam kata kolam ikan majlis daerah Tapah cantik. Kami sekeluarga sedang merekabentuk kolam surau kami.....apa lagi subuhsepie lagi kami sekeluarga dah pergi ke Tapah nak tengok kolam dan masing-masing dgn cameranya. Tapi bila sampai mengecewakan kerana kolamnya tak berapa lawa. Tapi abahalong jumpa yg lain pulak ...apadia bangunan nya yg menarik sebenarnya .....lain yg dicari lain pula yg dapat.
Jom kita tengok....



Bagunan dulu-dulu memang tiang beso-beso ...banyak pulak tu...


[<<  <  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  [15]  16  17  18  19  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net