Syaz fotopages

By: Abah Along

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  5  6  7  8  9  10  11  [12]  13  14  15  16  17  18  19  >  >>]    [Archive]
Friday, 14-Sep-2007 02:34 Email | Share | | Bookmark
Bayang-bayang....

hantu
bayang1
arif
View all 5 photos...
Abah cuba shoot gambar bayang-bayang...... jadi ke....

bayang balik cermin tingkap surau dgn bayang hantu......



abah tak edit pun ....saja nak tengok......


tingkap surau....


HANTU BIGHAND
jenuh ngejor hantu ni akhirnya dapat bayang-bayang dia tengak nak nyako......


MATAHARI PETANG
abah cuba lawan matahari tapi dari celah batu....


Wednesday, 12-Sep-2007 03:35 Email | Share | | Bookmark
Semoga semua FP member bergumbira di Bulan ini.....

berpuasa ramadhan


Monday, 10-Sep-2007 15:15 Email | Share | | Bookmark
Cuba guna filter kad photoshop.....

 
 
 
saja abah cuba main-main filter kad photoshop........
entah ke jadi entah ketidak......






tapi camana nak bagi gambar ni jadi beso macam deme buat.....kalau beso puas mata mandang nye .........



UPSI...... ramainya cekgu&cekgi.....



Saturday, 8-Sep-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
Entry Khas buat anakku ALONG ....

 
 
 
View all 8 photos...
Selamat Hari jadi anaku Along..........di Universiti Perubatan Cyberjaya
kali ini tak dapat le kami nak p sambut disana......mama ada lecture kad UPSI dan abah ada gotong royong kad surau...nanti leee...

gambar yg banyak ni mama yg kumpulkan......
















Thursday, 6-Sep-2007 15:08 Email | Share | | Bookmark
Merdeka juga lee.......

harapan
kawat angkat kerusi
kancil polis
View all 8 photos...
Gambar berbaris dah banyak sangat tengok........kan ...
tadi abah pegi tengok perbarisan merdeka di Tapah....tapi abah ambil sikit aje gambar berbaris .....sebab abah nak cari gambar lain untuk merdeka.....
cari punya cari ade le sikit...... jom tengok....

gambar bebudak ni paling susah nak ambil....bila ambil gambar deme lari....akhirnya abah tukar pakai lens tele jauh...duduk balik sound box abah ambil gambar curi dari jauh...deme tak sedar


Yang ni pula masa pasukan kedet polis nak balik...tapi bos suruh bawa meja kayu sambil berkawat.....


Terfikir pulak bleh ke kancil kejo penjahat.....masa kad karak dulu kancil kena kejo dgn penjahat sampai terbalik.....












ada banyak lagi yg abah dah tangkap tapi...mate dah mengantuk ni.......
malas nak tunggu upload lama sangat.


[<<  <  5  6  7  8  9  10  11  [12]  13  14  15  16  17  18  19  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net